دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت بیش از ۸ هزار نفر در دوره آموزشی «مواد مخدر و پیامدهای سوء آن»

در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر بیش از ۸ هزار نفر از فرهنگیان استان در دوره آموزشی «مواد مخدر و پیامدهای سوء آن» شرکت کردند.

 معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در تشریح برنامه های انجام یافته در جریان هفته مبارزه با مواد مخدر  ضمن بیان اینکه در راستای ارتقای توانمندی های علمی و عملی  همکاران فرهنگی در حوزه شناخت مواد مخدر و پیامدهای سوء آن دوره ضمن خدمت ۶ ساعته با لحاظ شرایط بهداشتی جامعه در بستر آموزش الکترونیک Ltms انجام یافت که با استقبال  گسترده مواجه  و ۸ هزار نفر از همکاران فرهنگی در آن شرکت نمودند.

سید غلامحسن خلیلی موسوی ضمن اشاره به شعار هفته مبارزه با مواد مخدر « دانش بیشتر ، مراقبت بهتر » نقش معلمان  و مربیان را در تحقق این موضوع مهم بیان کرد و افزود : بی شک یکی از مهمترین نهاد هایی که می توانند این شعار را تحقق ببخشند آموزش و پرورش می باشد  که امید است با تلاش و همکاری بیش از پیش مدیران،معلمان  و مربیان عزیز روزی شاهد ریشه کنی معضل اعتیاد از جامعه باشیم.

خلیلی موسوی همچنین از اجرای دهها مورد برنامه فرهنگی و هنری در بستر شبکه شاد توسط مدارس ، تقدیر از یاریگران زندگی فعال، برگزاری نشست کمیته های سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد مناطق و نواحی ،برگزاری نمایشگاه سیار پیشگیری از اعتیاد در ادارات آموزش و پرورش و ….. در طول هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …