دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقابله با اعتیاد مربوط به همه دستگاه ها است

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه مقابله با اعتیاد مربوط به دستگاه خاصی نیست، گفت: همه دستگاه‌های متولی باید پای کار آیند و همکاری و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.
 حجت الاسلام صادق مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان، صبح امروز در جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر دادگستری استان اظهار داشت: هدفمند و بازدارنده بودن مجازات و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر مورد تاکید است چرا که سوء مصرف مواد مخدر یکی از معضلات جهانی می‌باشد که هر جامعه با توجه به ویژگی‌های خاص افراد خود، به نحوی از آن رنج می‌برد.

رییس کل دادگستری خوزستان بیان داشت: قاچاق و توزیع مواد مخدر یک معضل اساسی برای کشور است که باید با قاچاقچیان و توزیع کنندگان این مواد خانمان سوز برخورد قاطع با دقت، هدفمند و بازدارنده صورت بگیرد.

این مقام مسؤول اطلاع رسانی دقیق و صحیح در زمینه عواقب و عوارض شوم مواد مخدر را یکی از راهکار‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه دانست و افزود: در جامعه باید به گونه‌ای اطلاع رسانی شود تا اعتیاد همچون شیوع بیماری منحوس کووید ۱۹ (کرونا) برای مردم حساسیت ایجاد کند و برای ریشه‌کن شدن آن تلاش مضاعفی کنند.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: استفاده از مشارکت مردمی و ظرفیت آن‌ها نقشی مؤثر در پیشگیری و مقابله با اعتیاد دارد و استفاده از چنین ظرفیتی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مقابله با اعتیاد مربوط به دستگاه خاصی نیست، گفت: همه دستگاه‌های متولی باید پای کار آیند و همکاری و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …