دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۵۰۰ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان خبرداد.

محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان هستند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اعلام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: پس از تبادل اطلاعات مربوطه، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش نیز وارد عمل شده و در یک عملیات ویژه و ضربتی، ۲ دستگاه وانت حامل محموله‌های افیونی را متوقف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از این ۲ خودرو در مجموع ۵۰۰ کیلو تریاک کشف شد و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

هاشمی‌فر با اشاره به اینکه یکی از سوداگران مرگ متواری شد اظهار داشت: دیگر قاچاقچی افیونی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی در مسیر مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مقابله با سوداگران مرگ ، شبانه روز در اقصی نقاط کشور تلاش می کند و هر ساله شهدای زیادی را در این راه تقدیم می‌کند.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …