سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

جمع آوری ۳۰۰ معتاد متجاهر در زنجان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از جمع آوری ۳۰۰ معتاد متجاهر در استان خبر داد و گفت: طی پنج ماه سالجاری در چهار مرحله جمع آوری معتادین انجام شده است.

فاطمه رضایی از جمع آوری ۳۰۰ معتاد متجاهر در استان خبر داد و گفت: طی پنج ماهه سالجاری در چهار مرحله جمع آوری معتادین انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به علت بیماری کرونا اقدامات پیشگیرانه برای معتادین در استان به خوبی انجام می‌شود، افزود: طی سال جاری طرح و برنامه پیشگیری از مواد مخدر در استان طی سال گذشته انجام شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، از اجرای طرح یاری گران زندگی در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: باید ایجاد گرمخانه هم برای نگهداری معتادین دراستان مورد توجه قرار گیرد.

رضایی افزود: در بحث مواد مخدر، پنج کمیته تخصصی در استان فعال است که این کمیته‌ها محور انجام فعالیت شورای هماهنگی شهرستان‌ها است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان، گفت: کمیته تخصصی فرهنگی، پیشگیری، درمان، حمایت‌های اجتماعی، توسعه مشارکت‌های، مردمی و کمیته حقوقی و قضائی در استان تشکیل شده است.

رضایی تصریح کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان تداوم دارد و هزینه نگهداری این معتادان از سوی ستاد مرکزی تأمین شده و برنامه ریزی بر این است که معتادان متجاهر شهرستان‌ها نیز در مرکز ماده ۱۶ استان جمع‌آوری شوند.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …