سه شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۳

هیچ تاخیری در مبارزه با مواد مخدر جایز نیست

استاندار کردستان گفت: در راە مبارزە با مواد مخدر هیچ گونە تاخیری جایز نیست و دستگاه‌های متولی باید در این حوزە با جدیت هر چە تمام‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

بهمن مرادنیا روز یکشنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان اظهار داشت: حوزه مواد مخدر از جمله حوزه‌هایی است که باید در راه مبارزه با قاچاقچیان و درمان معتادین ثابت قدم بود و از هر گونه تاخیری در این خصوص پرهیز کرد.

وی با بیان اینکه زمانی می‌توانیم به عملکرد خود در مبارزه با مواد مخدر افتخار کنیم که تعداد خود معرف‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد افزایش پیدا کند و روز به روز از آمار معتادان کاسته شود، اضافه کرد: نیروی انتظامی در این راه به صورت جدی تلاش می‌کند و امیدوارم روزی برسد که جامعه عاری از هرگونه مواد مخدر داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان دانشگاه‌ها و مدارس را دو نهاد حایز اهمیت و دارای حساسیت در مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود: بعضا گزارش‌هایی از وجود فروشندگان مواد مخدر در حواشی مدارس و دانشگاه‌ها داده می‌شود که این امر نگران کننده است و پلیس و دیگر نهادهای مسوول باید برای پاکسازی حواشی این دو نهاد از فروشندگان مواد مخدر تلاش کنند.

مرادنیا تاکید کرد: اگر مدارس و دانشگاه های ما عاری از مواد مخدر باشند می‌توان به فردایی بهتر و جامعه عاری از اعتیاد امیدوار بود البته در این مسیر نیاز به مشارکت مردم، خانواده ها و فعالان اجتماعی و سمن ها است.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …