جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش مهارتهای زندگی در پیشگیری از اعتیاد

فرماندار البرز به نقش مهارتهای زندگی در پیشگیری از اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان و برگزاری آموزش در این خصوص تاکید کرد
فرماندار البرز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گفت : بررسی کم و کیف ظرفیت های موجود و مورد نیاز جهت ارائه خدمات درمانی و حمایتی مصرف مواد به کودکان و نوجوانان از سوی کمیته درمان شهرستان ضروری است .

” محمد نصیری ” در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که باحضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و رییس پلیس مواد مخدر استان و فرمانده انتظامی در فرمانداری برگزار شد ، به نقش آموزش مهارتهای زندگی در پیشگیری از اعتیاد در میان کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت : آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف جامعه علی الخصوص خانواده ها در یادگیری مفاهیم مختلف در مواجهه با مصرف و پیشگیری از اعتیاد و انتقال این مفاهیم به فرزندانش نقش اساسی در پیشگیری از اعتیاد دارد . وی افزود : در خصوص آموزش آشنایی با آسیبهای اجتماعی و مواد مخدر می بایست کلیه اقشار جامعه ورود پیدا کرده و تمامی دستگاه های مرتبط با توان مضاعف فعالیت نمایند . در پایان این جلسه نیزدبیر شورا و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان در قالب کمیته مبارزه با عرضه مواد و هم چنین شبکه بهداشت شهرستان در قالب کمیته درمان به ارائه گزارش پرداختند .

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …