دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انهدام ۴باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در طرح کنترل محور‌های مواصلاتی مازندران ۴باند قاچاق موادمخدر را شناسایی و متلاشی کردند.

سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: به منظور برقراری امنیت اجتماعی و با هدف پیشگیری از ورود و عرضه موادمخدر در سطح استان، طرح کنترل محور‌های مواصلاتی به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و انهدام ۴ باند قاچاق موادمخدر در طرح کنترل محور‌های مواصلاتی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از توقیف ۶خودروی حامل موادمخدر در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در ادامه اجرای این طرح ماموران با شناسایی ۲۲۰خرده فروش موادمخدر در سطح استان با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده، در عملیات‌های ضربتی این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی در ادامه از کشف ۱۰۰کیلوگرم انواع موادمخدر و مقادیر قابل توجهی آلات استعمال موادمخدر در این طرح خبر داد و گفت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی در برقراری نظم و امنیت عمومی گفت: تعامل و مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی با پلیس در ارتقاء امنیت، نقش موثری در توسعه جامعه دارد.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …