دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
????????????????????????????????????

دستگیری عامل شهادت ئیس پلیس مبارزه با موادمخدر “فهرج”

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل شهادت “هادی رئیسی” رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر “فهرج” در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سردار “عبدالرضا ناظری” گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “فهرج” با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله سنگینی از مواد افیونی از شهرستان فهرج مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران در روستای “علی آباد چاهدگال” به یک دستگاه خودرو نیسان برخورد و با سرنشینان مسلح آن درگیر شدند که متاسفانه ستوان یکم “هادی رئیسی” رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان فهرج در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار ناظری بیان داشت: خودرو اشرار از محل درگیری متواری شد، اما با سرعت عمل و هوشیاری ماموران پلیس در کمتر از یک ساعت توقیف و قاتل مسلح دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف ۲قبضه سلاح ممنوعه و مقادیر زیادی مهمات در این عملیات از کشف ۵۸۹کیلو و ۵۰۶گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۴۳کیلو و ۸۰۳گرم تریاک، ۱۱۹کیلو و ۴۰۱گرم حشیش، ۱۵کیلو شیشه و ۱۱کیلو ۳۰۰گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: پلیس کرمان با شهادت فرزندان سبزقامتش قد خم نمی‌کند بلکه قویتر می‌شود و با تمام توان با قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می‌کند.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …