دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج به همرزمان شهیدش پیوست

در درگیری ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج با قاچاقچیان مسلح ستوانیکم”هادی رئیسی” به شدت مجروح و به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می شود

 پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و پیگیری های مستمر تیم مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، اطلاعات جدید حاکی از یک عملیات سخت در عصر روز دوشنبه آخرین روز شهریور ماه می داد.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج به سرتیمی ستوانیکم ” هادی رئیسی ” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه بعد از استقرار در محل و چینش و آرایش نیروها در منطقه از پیش تعیین شده حوالی روستای “علی آباد چاهدگال”به یک دستگاه خودرو نیسان ظنین شده و دستور ایست می دهند اما از آنجایی که سرنشینان این خودرو مسلح بودند بلافاصله به سمت نیروهای پلیس تیراندازی کردند که در این درگیری ستوانیکم”هادی رئیسی” به شدت مجروح و به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می شود.

در این میان ، سردار ” عبدالرضا ناظری ” که در حال رصد این عملیات بود سریعا خود را به محل درگیری رسانده و شخصا فرماندهی این عملیات را به عهده گرفتند تا اینکه در ساعات پایانی شب خودرو مورد نظر پس از تعقیب و گریز طولانی توقیف، راننده آن دستگیر و در بازرسی از این خودرو ۲ قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات ، ۴۴۳ کیلو و ۸۰۳ گرم تریاک،۱۱۹ کیلو و ۴۰۱ گرم حشیش،۱۵ کیلو شیشه و ۱۱ کیلو و ۳۲۰ گرم هروئین کشف شد.

ناگفته نماند ، سردار ناظری بعد از اتمام عملیات سریعا خود را به بیمارستان رساندند اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج موثر واقع نشد و او در سن ۴۹ سالگی به خیل عظیم شهدای ناجا پیوست.

در همین اثنا، خبر فوت مادر سردار ناظری بانوی ارجمند ” حاجیه خانم معصومه سلطانی ” که شخصیتی متدین و فرهیخته بودند و سال های متمادی  با بصیرت فرهنگی در توسعه ارزش های اسلامی از طریق تاسیس مکتب تعلیم الزهراء سلام الله علیها در سیرجان فعالیت قرآنی انجام می دادند، به ایشان مخابره شد اما این فرمانده دلسوز، خانواده شهید رئیسی را تنها نگذاشته و در مراسم خاک سپاری این شهیدگرانقدر در گلزار شهدای بم آنها را همراهی کردند.

ناگفته نماند ، همسر دختر ارشد این شهید به نام استوار ” محمد حسین رئیسی ” جمعی یگان تکاوری بم نیز در سال ۱۳۹۶ در حوالی همین منطقه در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شده بود.

 اگر مجاهدت فداکارانه این عزیزان و همرزمانشان در این راه که به شهادت منتهی شده، نمی بود، خاک این سرزمین به جولانگاه اشرار و دشمنان نظام تبدیل شده و آرامش و امنیت به ارزویی برای مردم می ماند.

از این شهید گرانقدر ۳ فرزند به یادگار مانده که پسر ارشد این خانواده نیز راه پدر را در نیروی انتظامی می پیماید.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …