شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهزیستی خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، کار و فعالیت در بهزیستی را سخت و آسیب پذیر دانست و گفت: بهزیستی خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد است.

علی اکبر علیزاده برمی صبح پنج شنبه در نشستی با رئیس و کارکنان بهزیستی دامغان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه خدمت در بهزیستی نعمت است و پرسنل آن باید قدر خود را بدانند و نگاه و ذهنیت جامعه به سازمان بهزیستی و عملکرد آن مثبت است و این نشان از خدمت با اخلاص و بدون چشم داشت کارکنان آن دارد، ابراز کرد: مدیران و پرسنل ادارات بهزیستی در انجام کار و فعالیت خسته نشوند و همانند گذشته و امروز در آینده نیز با صلابت و استوار به راه خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی کشور با حفظ کرامت انسانی موجود به آحاد جامعه بیش از پیش ارائه و بیان شود، بهزیستی یکی از دستگاه‌های پیشرو و در خط مقدم جبهه مبارزه با اعتیاد است و مدیران و پرسنل ادارات بهزیستی فرماندهان، افسران و سربازان این جبهه هستند و نباید این نکته را فراموش کرد که نجات یک معتاد نجات یک خانواده و جامعه است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه آینده ایران و نظام در مهدهای کودک است و بیش از پیش باید این مهم مورد توجه قرار گیرد، گفت: آموزه‌های دینی سرلوحه آموزش در مهد کودک باشد که طبق گزارشات ارائه شده، سازمان بهزیستی در این امر موفق عمل کرده است.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …