دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۱۴کیلوگرم هرویین در البرز

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرزگفت: ۱۴ کیلوگرم هرویین در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و پلیس البرز دراین استان کشف شد.

سرهنگ علی عسکری افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا متمرکز بر روی عناصر اصلی حمل و انتقال هروئین مشخص شد فردی در امر توزیع هروئین در استان های البرز و تهران فعالیت داشته و به تازگی مقدار قابل توجهی هروئین را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و در یک سوله متروکه در جاده قزلحصار کرج مخفی کرده است.
بلافاصله پس از اطلاع موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، اکیپی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه کرده و ضمن دستگیری نگهبان سوله در بازرسی از آن جا مقدار ۲۷ کیلوگرم مواد پیش ساز هروئین کشف کردند.
عسکری اظهار داشت: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در منطقه ماهدشت کرج شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی به آن جا اعزام و در بازرسی از آن جا ۱۴ کیلو و ۴۵۰ گرم هروئین و ۱۲۶ گرم ماده روانگردان شیشه کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم پرونده در مخفیگاه اش خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …