دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

توقیف پراید با ۱۵۵ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان خبر داد.

سردار “عباسعلی محمدیان” با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده و در اوزان بالا فعالیت داشته و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر اصلی قاچاق در شرق کشور تحویل گرفته و مترصد انتقال آن به وسیله یک خودرو پراید به استان های مرکزی کشور از جمله استان البرز است.

وی گفت: بلافاصله برای جلوگیری از پخش شدن مواد مخدر در استان های مسیر حرکت خودرو، موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتی “بم-کرمان” اعزام شده و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت موفق به شناسایی خودرو متهم شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از مدتی تعقیب خودروی حامل مواد مخدر توسط ماموران، متهم متوجه حضور آن ها شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد که در نهایت ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح چند تیر به سمت خودرو متهم شلیک کرده و آن را متوقف کردند.

سردار “محمدیان” با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات پلیسی ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۱۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مواد مخدر یکی از مهم ترین دلایل ناهنجاری و آسیب های اجتماعی است و پلیس سعی دارد با مبارزه با این معضل خانمان سوز، در کاهش آسیب های وارده به جامعه نقش خود را ایفا کند.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …