دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و فارس خبر داد.

سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در بیان جزئیات این خبر گفت: با تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در اقدامی اطلاعاتی از برنامه ریزی دو قاچاقچی برای جابه جایی یک محموله به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: با مراقبت های نامحسوس ماموران انتظامی، دو دستگاه خودرویی که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر مورد استفاده قرار می دادند، در یکی از محورهای مواصلاتی استان فارس شناسایی و با همکاری با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان تحت تعقیب قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در عملیاتی هر دو دستگاه خودرو توقیف و دو قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند و در بازرسی انجام شده ۱۲۲ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در یکی از خودروها جاساز شده بود، کشف شد.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان برنامه ریزی پلیس استان مرکزی در اجرای طرح های پیشگیرانه ورود مواد مخدر به استان های مرکزی کشور بیان داشت:‌ دو قاچاقچی دستگیر شده در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …