دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مزرعه بزرگ تولید شاهدانه در استان سمنان کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، از کشف مزرعه تولید شاهدانه (گراس) به قصد تولید مواد مخدر در شهرستان سمنان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد.

محمد شریف ابراهیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری استان سمنان از کشف یک هکتار زمین شاهدانه (گراس) به قصد استحصال مواد مخدر در سمنان خبر داد و بیان کرد: این زمین به همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه سمنان کشف شده است.

وی با بیان اینکه کشف مزرعه کشت شاهدانه به قصد تولید مواد مخدر در منطقه‌ای حوالی منطقه آهوان صورت گرفته است، بیان کرد: به دلیل وسعت کشت این نوع ماده مخدر بلافاصله دستگاه قضائی به پرونده ورود و دستورات لازم برای مقابله با متخلفان صادر شده است.

دادستان مرکز استان سمنان با اشاره به دستگیری دو نفر در این ارتباط در سمنان، تاکید کرد: پرونده برای بررسی بیشتر به دادسرای سمنان ارجاع داده شده است.

شریف ابراهیمی با اشاره به عزم جدی دستگاه قضائی در برخورد با متخلفان حوزه مواد مخدر، بیان کرد: دستگاه قضائی به افرادی که در زمین‌های کشاورزی خود اقدام به کشت این گیاه به قصد تولید مواد مخدر می‌کنند، هشدار جدی می‌دهد.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …