پنجشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جواب رد بایدن به ترامپ برای انجام آزمایش اعتیاد

نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا درخواست دونالد ترامپ برای انجام آزمایش اعتیاد را رد کرد.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس نوشت: ستاد انتخاباتی “جو بایدن”، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز یکشنبه در واکنش به تقاضای “دونالد ترامپ”، رئیس جمهور این کشور مبنی بر اینکه بایدن پیش از برگزاری نخستین مناظره اش در روز سه شنبه آزمایش اعتیاد بدهد اعلام کرد محتویات لوله آزمایش اعتیاد، فکر و ذهن ترامپ را به خود مشغول کرده است.
“کیت بدینگ فیلد”، معاون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن گفت: “بایدن در این مناظره، با سخنانش پاسخ می‌دهد، اگر رئیس جمهور فکر می‌کند که بهترین استدلال وی در محتویات لوله آزمایش اعتیاد قرار دارد، بگذارید وی چنین فکری کند. ما از دونالد ترامپ که با برنامه ریزی نکردن برای توقف شیوع ویروس کرونا، فرصت محافظت از جان ۲۰۰ هزار آمریکایی را از دست داد، توقعی بیش از این نداریم. ”
این بیانیه ستاد انتخاباتی بایدن پس از آن منتشر شد که از خود بایدن در خصوص اظهارات ترامپ سئوال شد، نامزد حزب دموکرات لحظه‌ای خندید و در پاسخ به به این پرسش گفت: “خیر، من نظری ندارم. ”
ترامپ روز یکشنبه مجدداً برگزارکنندگان مناظره را تحت فشار قرار داد قبل از اولین رویارویی با بایدن، یک آزمایش اعتیاد از وی بگیرند. این در خواست در حالی مطرح شده است که نامزد حزب دموکرات دو روز پیش از برگزاری این مناظره همچنان پیشتاز است.
ترامپ اصرار داشت که نامزد دموکرات تنها در صورت استفاده از مواد مخدر می‌تواند عملکرد خوبی در مناظره داشته باشد.
رئیس جمهور صبح روز یکشنبه در توئیتی نوشت: “من به شدت خواهان انجام آزمایش اعتیاد بر روی جو بایدن خواب آلود، قبل یا بعد از مناظره سه شنبه شب هستم. ” ترامپ ادامه داد: “طبیعتا، من هم موافقم که چنین آزمایشی بدهم. ”
ترامپ و بایدن پیش از انتخابات نوامبر در سه مناظره حضوری شرکت می‌کنند که هماهنگ کننده نخستین مناظره، کریس والاس از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز است. این مناظره، روز سه شنبه در شهر کلیولند ایالت اوهایو برگزار می‌شود.
نظرسنجی جدید روزنامه واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی‌ای بی سی نیوز که یکشنبه منتشر شد نشان می‌دهد بایدن ۱۰ امتیاز از ترامپ جلوتر است. حاشیه ۵۴ درصد حمایت از بایدن در برابر حمایت ۴۴ درصدی از ترامپ، با آخرین نظرسنجی که اواسط اوت برگزار شد مطابقت دارد.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …