جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر، آدینه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و روسای ادارات عضو شورای هماهنگی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حسینی فرماندار گفت: نظارت بر فعالیت کمپ های ترک اعتیاد با توجه به اهمیت پایداری معتادان در زمان ترک اعتیاد بسیار مهم است و مدیران کمپ ها باید معتادان ترک کرده را بعد از خروج از کمپ تا مدتی تحت نظر داشته باشند تا از رجوع مجدد انها به اعتیاد جلوگیری نمایند.
وی افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در بحث معتادان متجاهر باید یک تصمیم جدی بگیرد تا از آسیب های اجتماعی وجود و حضور معتادان متجاهر در سطح خیابان مخصوصا بانوان جلوگیری شود.
فرماندار و رییس شورای هماهنگی نبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: مجموعه نیروی انتظامی با کمک بسیج و در روستاها با کمک شورای اسلامی و دهیاری خرده فروشان در سر خیابان ها را شناسایی و در اسرع وقت دستگیر کنند تا زمان دستیابی معتادان به مواد مخدر افزایش یابد.
در ادامه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود را در راستای اجرایی نمودن مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بیان نمودند.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …