دوشنبه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف نیم تن مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۵۴۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک تکاوران پلیس خراسان جنوبی و کرمان در مناطق کویری شهرستان”راور” خبر داد.

سرهنگ فرشید گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی پس از اشراف اطلاعاتی ، مبنی بر حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد مخدر توسط چند موتورسیکلت از مناطق کویری این استان و کرمان موضوع پیگیری ، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران یگان تکاوری ۱۰۲”دیهوک” خراسان جنوبی محل فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با همکاری مأموران یگان تکاوری ۱۱۳ امام موسی کاظم (ع) کرمان در عملیاتی مشترک به محل‌های احتمالی تردد سوداگران مرگ اعزام شدند.

سرهنگ فرشید گفت: مأموران هنگام کنترل مناطق کویری در شهرستان”راور” به ۵ موتورسیکلت که در تاریکی شب در حال تردد بودند مشکوک شدند و به راکبان آن‌ها دستور ایست دادند که راکبان موتور‌ها با مشاهده مأموران موتورسیکلت‌ها را رها کردند و با استفاده از تاریکی شب به طرف ارتفاعات متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که عملیات پلیس برای دستگیری راکبان موتورسیکلت‌ها ادامه دارد ، افزود: مأموران راکب یکی از موتور‌ها را دستگیر و در بازرسی از ۴ موتورسیکلت رها شده ۵۴۶ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …