جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت مبارزه با مواد مخدر

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه مکتبی و مردمی بودن دو ویژگی مهم پلیس در تراز جمهوری اسلامی است، بر ضرورت مبارزه با مواد مخدر از سوی این نهاد تاکید کرد.

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مازندرانی امروز پنج شنبه در جمع کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان، اظهار داشت: نیروی انتظامی وظیفه و نقش خود را در استقرار نظم، امنیت، تأمین آسایش عمومی، آسایش فردی، حفظ و حراست از ارزش‌های و هنجارهای جامعه اسلامی به خوبی ایفا کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی پلیس در تراز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مکتبی و مردمی بودن دو ویژگی مهم پلیس در تراز جمهوری اسلامی است که با این مدال افتخار در جهت برقراری نظم و امنیت تلاش و کوشش می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، بیان داشت: تمام قوانین و مقررات و وظایف این نیروی مبتنی بر آموزه‌های دین مبین اسلام و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی، گفت: امروز، نقش مخرب استعمال مواد مخدر بر کسی پوشیده نیست، این پدیده شوم می‌تواند بخش مهمی از نیروی خلاق جامعه را از ایفای نقش خود باز دارد و زمینه ساز ارتکاب جرایم و دیگر معضلات جدی برای جامعه شود.

وی، افزود: اعتیاد به مواد روان گردان از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه محسوب می‌شود و ویرانگری‌های حاصل از آن زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش‌ها و هنجارهای فرهنگی شده و سلامت جامعه را به طور جدی به مخاطره می‌اندازد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: امروز مبارزه با مواد مخدر بیش از آن که مأموریتی در راستای وظایف نیروی انتظامی باشد، اقدامی استراتژیک در مقابله با ابزار نظام سلطه جهانی با اهداف خاص سیاسی است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی در ادامه سخنان خود به مقابله پلیس با این معضل خانمان سوز اشاره کرد و گفت: برخورد و مقابله جدی با سوداگران مرگ سرلوحه مأموریت نیروی انتظامی و دستگاه قضائی قرار دارد و پلیس در راستای مقابله با سوداگران مرگ از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …