شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۳۰۰ کیلو تریاک از خودرو سمند

فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۰ کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو سمند در محور “اسلام آباد-کهنوج”، در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدراستان های البرز و کرمان خبر داد.
سردار “عباسعلی محمدیان” با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر، محرز شد که فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت گسترده فعالیت دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از عناصر اصلی در شرق کشور تهیه و قصد انتقال و تحویل مواد به مشتریان خود در استان های مرکزی کشور به ویژه استان البرز را دارد.

 وی گفت: بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته محرز شد که سوژه مورد نظر با یک دستگاه خودرو سمند در حال تردد در منطقه “کهنوج” استان کرمان است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورها “اسلام آباد-کهنوج” اعزام و اقدام به رصد و کنترل خودروهای عبوری کرده که در نهایت خودرو سمندمورد نظر مشاهده و تحت تعقیب ماموران، قرار گرفت.

سردار محمدیان افزود: ماموران پس از تعقیب خودرو در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و با اعلام هشدار به راننده از وی خواستند که خودرو را متوقف کند اما علیرغم دادن هشدارهای پلیسی، خودروی مذکور به هشدارها توجهی نکرده و به سرعت خود افزود که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی و شلیک تیر به سمت لاستیک خودرو، در نهایت خودرو متوقف شد.

وی بیان کرد: راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو ۳۰ بسته ۱۰ کیلویی به وزن ۳۰۰ کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف و به همراه خودرو و متهم دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “کهنوج” منتقل شدند.

منبع

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …