جمعه , ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در اردستان ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در اردستان ضروری است که باید هر چه زودتر درباره آن اقدام شود.

علیرضا فرحبخش ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان ضمن تبریک هفته انتظامی با بیان اینکه رد پای اعتیاد در دیگر آسیب‌های اجتماعی مانند سرقت و طلاق نیز دیده می‌شود، اظهار داشت: کاری که برای افراد معتاد در جامعه می‌توان انجام داد این است که از طریق کمپ‌های ترک اعتیاد آنها را نجات دهیم و در ادامه بتوانیم آنها را به جامعه برگردانیم و با راه اندازی شغل‌های مختلف اجازه ندهیم بار دیگر به سمت مواد مخدر بروند.

جلسات مبارزه با مواد مخدر تخصصی‌تر برگزار شود

وی با اشاره به ضرورت تخصصی‌تر شدن جلسات مبارزه با مواد مخدر گفت: خانواده‌های افراد معتاد باید مورد صیانت قرار گیرند، راه اندازی کمپ ترک اعیاد شهرستان هم یکی از ضرورت‌هایی است که باید هر چه زودتر درباره آن اقدام شود.

تنها کمپ ترک اعتیاد اردستان بسته شد

در ادامه جلسه رئیس بهزیستی اردستان اظهار داشت: کمپ ترک اعتیاد شهرستان به دلیل نبود پزشک متخصص پس از دریافت اخطارهای مختلف موقتاً تعطیل شد، این کمپ در حال حاضر پزشکی را معرفی کرده است که در صورتی که تاییدیه دریافت کند نسبت به بازگشایی کمپ اقدام خواهد شد.

محمد علی مطلب زاده افزود: جلسه مشترکی با رؤسای کمیته‌ها در محل اداره بهزیستی برگزار شد که با توافقاتی مقرر شد تا برنامه‌ها به شکل منسجم برگزار و کمیته‌ها تصمیماتی را اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: اولین جلسه در مردادماه برگزار شد و طبق برنامه‌های عملیاتی در سال گذشته و بر اساس برنامه کشوری مبارزه با مواد مخدر که بومی سازی آن به ادارات ابلاغ شده بود اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

رئیس بهزیستی اردستان گفت: اجرای برنامه‌های پیشگیری بهزیستی شهرستان در حوزه آموزش با توجه به بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که ایجاد شده بود در گروه‌های کوچک‌تر انجام می‌شود و در شش ماهه دوم سال برنامه‌های آموزشی در شبکه‌های مجازی انجام خواهد شد.

همچنین ببینید

«پول سیاه» شتاب دهنده جرائم سازمان یافته در جهان

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، فناوری‌های جدید و ظهور آخرین روش‌های دور زدن قانون در واحدهای …